ΕΙΚΟΝΙΚΑ
ΓΡΑΦΕΙΑ
Διαχειριστείτε την επιχείρησή σας επαγγελματικά χωρίς τα έξοδα ενός πλήρους φυσικού γραφείου.
ΠΟΤΕ
ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ ΜΙΑ ΚΛΗΣΗ
Το Πακέτο Επικοινωνίας Εικονικού Γραφείου είναι η ιδανική λύση για επιχειρήσεις των οποίων η τηλεφωνική επικοινωνία είναι εξαιρετικά σημαντική. Κάθε κλήση απαντάται άψογα από τη νέα σας αφεντική, προσφέροντας στην επιχείρησή σας μια ελκυστική εταιρική εικόνα.
Μέσα σε λίγα λεπτά από την εγγραφή σας, η επιχείρησή σας θα λάβει έναν τοπικό τηλεφωνικό αριθμό στην πόλη της επιλογής σας. Οι υπηρεσίες απάντησης κλήσεων περιλαμβάνουν μια εκπαιδευμένη αφεντική που απαντά σε κλήσεις στο όνομα της εταιρείας σας ή με χαιρετισμούς που σχεδιάζετε εσείς - όλα μέσα σε τέσσερις κλήσεις. Μπορείτε να έχετε τις κλήσεις σας μεταφερμένες στο γραφείο σας, στο κινητό σας, στο ταχυδρομείο ή οπουδήποτε στον κόσμο!
Αποκτήστε ένα εικονικό γραφείο στο Λονδίνο με την Servcorp UK.
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ
Περιεχόμενο: 13 ml
Συμβατό με: HP-364XL HP 364XL CB318EE
Σημειώσεις: ΜΕ CHIP μελάνης. δείκτης επιπέδου
Συμβατό με:
HP DeskJet 3070A
HP DeskJet 3520 e-All-in-One
HP DeskJet 3521
HP DeskJet 3522
HP DeskJet 3524
HP DeskJet D5445
HP DeskJet D5460
HP OfficeJet 4610
HP OfficeJet 4620
HP OfficeJet 4622
HP OfficeJet 7515
HP photoSmart 5510 e-All-in-One
HP photoSmart 5514 e-All-in-One
HP photoSmart 5515 e-All-in-One
HP photoSmart 5520 e All-in-One
HP photoSmart 5522 e All-in-One
HP photoSmart 5524 e All-in-One
HP photoSmart 5525 e All-in-One
HP photoSmart 6510 e-All-in-One
HP photoSmart 6520 e All-in-One
HP photoSmart 6525 e All-in-One
HP photoSmart 7510 e-All-in-One
HP photoSmart 7520 e All-in-One
HP photoSmart eStation C510a
HP photoSmart Plus B209a
HP photoSmart Plus B209b
HP photoSmart Plus B209c
HP photoSmart Wireless B109a
HP photoSmart Wireless B109b
HP photoSmart Wireless B109c
HP photoSmart Wireless B109d
SKU:CO-IHCC364XL
Αποκτήστε την εμπειρία για να πραγματοποιήσετε ελέγχους του Συστήματος Διαχείρισης Συνεχιζόμενης Λειτουργίας (ΣΔΣΛ), να προγραμματίσετε και να εκτελέσετε εσωτερικούς και εξωτερικούς ελέγχους, σύμφωνα με το πρότυπο ISO 19011 και τη διαδικασία πιστοποίησης ISO/IEC 17021-1.
Αυτή η εκπαίδευση σας δίνει τη δυνατότητα να αναπτύξετε τις απαραίτητες δεξιότητες για να διεξάγετε ελέγχους του Συστήματος Διαχείρισης Συνεχιζόμενης Λειτουργίας (ΣΔΣΛ), να προγραμματίσετε και να εκτελέσετε εσωτερικούς και εξωτερικούς ελέγχους, τηρώντας τις οδηγίες του προτύπου ISO 19011 και τη διαδικασία πιστοποίησης ISO/IEC 17021-1.
Ένα πιστοποιητικό συμμετοχής 31 πιστωτικών μονάδων CPD (Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Ανάπτυξη) χορηγείται στους συμμετέχοντες.
Η εξέταση πληροί τις απαιτήσεις του προγράμματος πιστοποίησης PECB (Πρόγραμμα Εξέτασης και Πιστοποίησης ECP).
Πιστοποιητικό: επιτυχής ολοκλήρωση της εξέτασης.
Η επιλογή της υπηρεσίας απομάκρυνσης από το σπίτι σας μπορεί να προκληθεί από διάφορα γεγονότα της ζωής, καθένα από τα οποία παρουσιάζει τις δικές του προκλήσεις και ευαισθησίες. Στην Débarrasse toi, αναλαμβάνουμε τον ρόλο του προνομιακού σας συνεργάτη κατά τη διάρκεια αυτών των κρίσιμων περιόδων, δίνοντας έμφαση στο να κάνουμε αυτή τη διαδικασία όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική και σεβαστή. Είτε ο στόχος σας είναι να αποδεσμεύσετε έναν χώρο, να προετοιμάσετε ένα ακίνητο για πώληση, είτε να διαχειριστείτε τις υποθέσεις μιας κληρονομιάς, η υπηρεσία μας για απομάκρυνση σπιτιών προσαρμόζεται στις απαιτήσεις σας.
Επιλέγοντας την Débarrasse toi, επωφελείστε από μια αποδεδειγμένη τεχνογνωσία, ικανή να πλοηγηθεί στην πολυπλοκότητα της λογιστικής και τις συναισθηματικές αποχρώσεις της απομάκρυνσης. Είμαστε συνειδητοποιημένοι για την μοναδικότητα κάθε κατάστασης και αφιερώνουμε τον εαυτό μας στο να ελαφρύνουμε αυτό το βάρος που συχνά είναι δύσκολο να φέρει κανείς. Η απόφαση να προχωρήσετε στην απομάκρυνση του σπιτιού ή του διαμερίσματός σας με την Débarrasse toi, σημαίνει ότι επιλέγετε μια ολιστική, προσαρμοσμένη και ευαίσθητη προσέγγιση στις ιδιαίτερες ανάγκες σας.
Η Stranett Services σας προσφέρει τις υπηρεσίες καθαρισμού παραθύρων για γραφεία. Θα αναλάβουμε τον καθαρισμό των παραθύρων σας σε τακτά χρονικά διαστήματα για να εξασφαλίσουμε ένα υγιές και ευνοϊκό εργασιακό περιβάλλον.
Αναζητώντας μια δομή υποδοχής για το προσωπικό της δραστηριότητάς σας, σας προτείνουμε προκατασκευασμένα κτίρια ή μπανγκαλόου για τα γραφεία σας.
Καταρχάς, είναι γρήγορα και εύκολα στην εγκατάσταση, το πλεονέκτημα του ανακαινισμένου ή μεταχειρισμένου προκατασκευασμένου κτιρίου βρίσκεται στη άμεση διαθεσιμότητά του: Ένας συνδυασμός εξοικονόμησης χρόνου και χώρου!
Στη συνέχεια, η επιφάνεια των προκατασκευασμένων γραφείων μας κυμαίνεται από 15m² έως 200m². Ανάλογα με τις ανάγκες, μπορούμε επίσης να καλύψουμε μεγαλύτερους χώρους (επικοινωνήστε μαζί μας) με κτίρια που διαθέτουν έναν όροφο σε R+1.
Όσον αφορά την τιμή, το κόστος των προκατασκευασμένων γραφείων μας μπορεί να κυμαίνεται από 20 έως 50% φθηνότερα από μια νέα λύση σε σχέση με την κατάσταση ανακαίνισης.
Τέλος, δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στη διαμόρφωση των χώρων διαβίωσης των προκατασκευασμένων μας κτιρίων για βέλτιστη άνεση στην εργασία.
Διαθέτουμε πλούσια εμπειρία στο σχεδιασμό μικρών και μεσαίων μεταλλικών κατασκευών καθώς και στην αναβάθμιση τμημάτων μηχανών.
Είμαστε σε θέση να σχεδιάσουμε ή να υποστηρίξουμε τη διαδικασία σχεδιασμού και παραγωγής τμημάτων μηχανών και μεταλλικών κατασκευών. Η φυσική σύνδεση του γραφείου σχεδιασμού με την παραγωγική μονάδα μας δίνει τη δυνατότητα γρήγορης αντίδρασης στις ανάγκες του πελάτη και έλεγχο των προτεινόμενων τεχνικών λύσεων.
Οι μεταλλικές κατασκευές είναι από το 2006 ο βασικός τομέας στον οποίο βοηθάμε τους πελάτες μας. Παράγουμε όχι μόνο μεταλλικά στοιχεία κατά παραγγελία – συχνά υποστηρίζουμε τους πελάτες μας ώστε τα μεταλλικά κατασκευαστικά στοιχεία να πληρούν όλες τις απαιτήσεις αντοχής και χρήσης, αλλά ταυτόχρονα να είναι όσο το δυνατόν πιο οικονομικά.
Είμαστε σε θέση να κατασκευάσουμε κάθε μεταλλική κατασκευή κατά παραγγελία – φυσικά υπόκεινται και σε ορισμένους τεχνολογικούς περιορισμούς, αλλά ευτυχώς αυτοί είναι τόσο μικροί που δεν αποτελούν κύριο εμπόδιο κατά την συγκόλληση μεταλλικών κατασκευών.
50 ετικέτες ονόματος σε διπλή εκτύπωση για την εκδήλωσή σας, εκτυπωμένες σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας. Οπτικά ελκυστικές και αυτοκόλλητες με τρεις γραμμές εκτύπωσης σε διαφανή μεμβράνη.
Μετακόμιση επιχειρήσεων :
Επειδή για να μετακομίσετε την επιχείρησή σας, δεν μπορείτε να πάρετε κανένα ρίσκο. Πρέπει να επιλέξετε μια έμπειρη, σοβαρή, αποτελεσματική, οργανωμένη και διακριτική εταιρεία.
Όλοι το ξέρουν, δεν οργανώνουμε μια μετακόμιση επιχείρησης όπως μια απλή ιδιωτική μετακόμιση! Για την ομαλή διεξαγωγή της μεταφοράς σας, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη και πολλές εργασίες που πρέπει να ολοκληρωθούν πριν από την ημέρα Χ. Είναι ένα ριψοκίνδυνο έργο και το γνωρίζετε αυτό; Ευτυχώς, οι Gentlemen του Μετακομιστικού είναι εδώ για να αναλάβουν και να διασφαλίσουν την ομαλή διεξαγωγή της μετακόμισής σας!
Δημιουργήστε την έδρα της εταιρείας σας στη Μαδρίτη, διαθέτουμε μια μεγάλη γκάμα υπηρεσιών που μπορούμε να σας προσφέρουμε, από την πιο βασική υπηρεσία για 30€ έως τη δυνατότητα να έχετε την έδρα της επιχείρησής σας στη Μαδρίτη, το Μεξικό και το Μαϊάμι με ένα μόνο συμβόλαιο.
- Υπηρεσία απαντήσεων κλήσεων
- Λήψη αλληλογραφίας και πακέτων
- Προσωπική εξυπηρέτηση επισκέψεων
- Διαθεσιμότητα γραφείων και αίθουσας συνεδριάσεων κ.λπ.
Είμαστε επαγγελματίες υπηρεσιών επιχειρήσεων από το 1991, είμαστε ηγέτες.
www.hecop.es
Ειδικοί στην απομάκρυνση διαφόρων τύπων κατοικιών, συμπεριλαμβανομένων σπιτιών, διαμερισμάτων, υπογείων και αποθηκών. Να ξέρετε ότι είμαστε εξοπλισμένοι για να αδειάζουμε αποτελεσματικά τους χώρους και αναλαμβάνουμε τη διαχείριση των αντικειμένων και των επίπλων από τα οποία θέλετε να απαλλαγείτε. Αυτή είναι η εγγύησή μας για αποτελεσματικότητα.
Εκτός από την υπηρεσία απομάκρυνσης, δεσμευόμαστε να ελαχιστοποιούμε την σπατάλη δίνοντας μια δεύτερη ζωή στα αντικείμενα που είναι ακόμα χρήσιμα. Παραδίδουμε τα επαναχρησιμοποιήσιμα αντικείμενα σε τοπικούς συλλόγους ή κέντρα ανακύκλωσης. Εάν βρούμε μόνο απορρίμματα κατά την παρέμβασή μας, φροντίζουμε να τα μεταφέρουμε και να τα απορρίψουμε υπεύθυνα, στέλνοντάς τα σε εγκεκριμένες χωματερές ή κατάλληλα κέντρα επεξεργασίας. Αυτό μας επιτρέπει να είμαστε σε όλα τα μέτωπα, τόσο στην απομάκρυνση όσο και στην ανακύκλωση.
Containertec.de | Κοντέινερ κατά παραγγελία
Τα συστήματα μας Modul-Container παράγονται χωρίς ραφές και στη συνέχεια καλύπτονται με COIL COATING.
Οι εξωτερικοί τοίχοι αποτελούνται από γαλβανισμένο χάλυβα, ο οποίος είναι βαμμένος και καλυμμένος με μεμβράνη.
Οι εσωτερικοί τοίχοι μας είναι κατασκευασμένοι από πολυεθυλενοτερεφθαλικό και προσφέρουν μια όμορφη εμφάνιση καθώς και μια ανθεκτική προστασία του κοντέινερ.
Διαθέτουμε δύο τυπικά μεγέθη με διαστάσεις [2.40m x 6.00m x 2.60m] καθώς και [3.00m x 7.00m x 2.60m].
Τα κοντέινερ έχουν περίπου βάρος 1200kg στην έκδοση 2.40 και περίπου 1500kg στην έκδοση 3.00.
Όλα τα εξαρτήματα παραγωγής που χρησιμοποιούνται είναι πιστοποιημένα TSE και πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα.
Η τρισδιάστατη ψηφιοποίηση είναι πολύ περισσότερη από μια απλή τεχνολογία λέιζερ: είναι μια επανάσταση στη σύλληψη και την ψηφιακή αναπαράσταση ποικίλων στοιχείων, είτε πρόκειται για μηχανικά μέρη, κτίρια ή τοπογραφικές μετρήσεις. Χάρη στον επαγγελματικό 3D σαρωτή, αυτή η τεχνολογία μετατρέπει την πραγματικότητα σε ένα ακριβές νέφος σημείων, έτοιμο να αξιοποιηθεί για διάφορες εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων των λογισμικών CAD.
Το Proglove είναι ένα έξυπνο γάντι με ενσωματωμένο αναγνώστη γραμμωτού κώδικα. Αυτός ο καινοτόμος ασύρματος σαρωτής επιτρέπει στους χειριστές σας να σαρώσουν και να εργάζονται ταυτόχρονα. Το Proglove επιτρέπει την ταχύτερη και πιο αποτελεσματική εργασία, αφαιρώντας ορισμένα βήματα και μειώνοντας τα λάθη. Η διαισθητική οθόνη και η οθόνη E-Paper με υψηλή αντίθεση διευκολύνουν τη δουλειά και προσφέρουν επιπλέον άνεση στους χειριστές σας. Το Proglove είναι ένα ανθεκτικό και αξιόπιστο εργαλείο που χρησιμοποιείται από εταιρείες όπως: BMW, Audi, Intersport, Lufthansa, GEIS Group, Bosch, ThyssenKrupp, Skoda… Ενσωματώστε και εσείς το Proglove στην επιχείρησή σας και αυξήστε τις επιδόσεις σας.
Σύνθεση: Γάντι με ενσωματωμένο κουμπί + έξυπνος αναγνώστης
Ανάγνωση γραμμωτού κώδικα: 1D/2D
Βάρος: 35 γρ
Αυτονομία μπαταρίας: 8-10 ώρες
Ασύρματη μετάδοση: Εμβέλεια > 30 μ
Plug & Play: USB HID / θύρα RS232
Η GMT CLEAN είναι μια οικογενειακή ιστορία που ξεκίνησε πριν από 6 χρόνια, με έδρα τη Μασσαλία, και δραστηριοποιούμαστε επίσης σε όλες τις γύρω περιοχές.
Η επιχείρησή μας σας προσφέρει τις υπηρεσίες της στον τομέα του καθαρισμού.
Η GMT CLEAN προσφέρει τακτικές υπηρεσίες καθαρισμού για επαγγελματίες και ιδιώτες (καθημερινές, εβδομαδιαίες ή μηνιαίες υπηρεσίες) καθώς και έκτακτες εργασίες αποκατάστασης, πλύσιμο παραθύρων, επεξεργασία δαπέδων ή καθαρισμό.
Πραγματοποιούμε επίσης ειδικούς καθαρισμούς μετά από εργοτάξια για σπίτια, διαμερίσματα ή εμπορικούς χώρους.
Ένα καλό διαχείριση έργου περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από τον έλεγχο της σιδερένιας βάσης της εκτέλεσης του έργου και τη συμμόρφωση με τους στόχους χρόνου, προϋπολογισμού και ποιότητας.
Η διαχείριση έργου ενώνει πελάτες και ομάδες, δημιουργεί μια σαφή όραση για την επιτυχία και φέρνει όλους στο ίδιο επίπεδο για να παραμείνουν σε πορεία επιτυχίας. Για μια ομαλή και οικονομικά αποδοτική διαδικασία, η διαφανής διαχείριση έργου είναι χρήσιμη και καθοριστική. Η ομάδα μας συνοδεύει κάθε έργο από τον προγραμματισμό μέχρι την τεκμηρίωση. Αυτό είναι σημαντικό για την ιδανική αξιοποίηση περιορισμένων πόρων, την εξασφάλιση των προθεσμιών και την ικανότητα να λέμε με καλή συνείδηση πώς είναι η τρέχουσα πρόοδος.
« Ο χρόνος είναι χρήμα! » Στην Déménagements Giraud, εφαρμόζουμε μια αυστηρή οργάνωση για τη μεταφορά της πλατφόρμας παραγωγής ή του εργαστηρίου σας.
Σκοπεύουμε να μειώσουμε στο ελάχιστο τον χρόνο της μεταφοράς σας, ώστε να χάσετε όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο στην αλυσίδα παραγωγής σας.
Τη μέρα της μεταφοράς σας, προχωράμε ως εξής:
- συσκευασία των προϊόντων του αποθέματός σας με κατάλληλη προστασία για τη μεταφορά ;
- μεταφορά των προϊόντων σας στη νέα σας πλατφόρμα logistics ή εργαστήριο ;
- αποσυναρμολόγηση των ραφιών και των παλετών ;
- επανασυναρμολόγηση των ραφιών και των παλετών ανάλογα με την περιοχή εγκατάστασης.
Δημιουργία καταλόγων εξαρτημάτων στους τομείς της μηχανολογίας, της κατασκευής εγκαταστάσεων, της αυτοκινητοβιομηχανίας, της αεροδιαστημικής, των λειτουργικών πόρων, της αυτοματοποίησης και των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
Μια ώρα συμβουλευτικής στην ατζέντα Atmos Architecture.
Σκοπός αυτής της συμβουλευτικής είναι να προσδιορίσει τις ανάγκες σας και να σας παρέχει συμβουλές και/ή απόψεις.
Σημειώστε ότι σε αυτό το στάδιο δεν θα σας παραδοθεί κανένα γραπτό έγγραφο.
Πάνω από 20 χρόνια πολυτομεακών έργων μας επιτρέπουν να αξιοποιούμε τις εμπειρίες μας για να σας προτείνουμε ΤΗ λύση που ανταποκρίνεται ακριβώς στις προσδοκίες και τις ανάγκες σας.
Έτσι, όποια και αν είναι η ανάγκη σας σε σχεδίαση και κατασκευή εργαλείων, σας συνοδεύουμε: πάγκοι δοκιμών, εργαλεία τοποθέτησης, μέτρησης, ειδικά εργαλεία, θέσεις σφράγισης, φορητές, ημι-αυτόματες, καρότσια μεταφοράς, έξυπνα εργαλεία ...
Οργανώνεται μια τεχνική συνάντηση για να αναλυθούν οι ανάγκες, οι πόροι και οι ενέργειες που πρέπει να αναληφθούν. Ακολουθεί η εκπόνηση ενός επιχειρησιακού σχεδίου που περιλαμβάνει τα κόστη και τα χρονοδιαγράμματα. Πράγματι, η προετοιμασία και ο σχεδιασμός είναι ουσιώδεις για την επιτυχία μιας μετακόμισης γραφείων.
Τη μέρα της μετακόμισης, προστατεύουμε τα δάπεδα, τους τοίχους, τις πόρτες και άλλα συγκεκριμένα αντικείμενα από τις ζώνες αναχώρησης και άφιξης. (Πλάκες Isorels, σκληρές γωνιακές ράβδοι, κυματοειδής χαρτόνι και πλαστικές μεμβράνες με φυσαλίδες αέρα). Στη συνέχεια, παρέχουμε υλικό συσκευασίας για να προστατεύσουμε τα αντικείμενα που θα μετακομίσουν. Κάθε δοχείο είναι ετικετοποιημένο με τον τύπο του μεταφερόμενου αντικειμένου και τον ακριβή προορισμό. Τα ευαίσθητα ή συγκεκριμένα στοιχεία επωφελούνται από ειδική προστασία. Εάν χρειαστεί, μπορούμε να αποσυναρμολογήσουμε και να ξανασυναρμολογήσουμε τα αντικείμενά σας ή να οργανώσουμε μια εξειδικευμένη ομάδα για τη μεταφορά βαρέων αντικειμένων.